Jouw verantwoordelijkheden
Als Office Manager draag je de volledige verantwoordelijkheid over de administratieve werkzaamheden:
- Je bent verantwoordelijk voor de verwerking van de inkomende en de uitgaande facturatie met een ver gevorderde klantenboekhouding
- Je werkt samen met het accountant kantoor die de maandelijkse winst – en verliesrekening maken.
- Onder meer de voorbereiding van de BTW aangifte zit mee in het taken pakket.
- Je bent verantwoordelijk voor de maandafsluiting, inbegrepen het debiteurenbeheer.
- Je ondersteunt de Managing Director in de opmaak van de jaarlijkse begrotingen, de kwartaalprognoses van de personeelskosten en de boekhoudkundige voorzieningen voor personeelszaken.
- Je voorziet de controle en de opvolging van de personeelskosten en de andere algemene onkosten.
- Je ondersteunt mee de klantencommunicatie en het klantencontact, je bent het “gezicht” van de organisatie.
Ons aanbod
- Wij bieden je een aangename werkomgeving in een klein team
- Je komt terecht in een dynamische, no-nonsense, groeiende organisatie met internationale scope waar ondernemerschap centraal staat
- Je geniet van in-house en externe training om jouw groei te ondersteunen
- Je kan rekenen op een marktconform salarispakket aangevuld met extralegale voordelen.
Werkregime : deeltijds werkregime,4/5de.