Blogger
Image default
Bedrijven

Hoe zet je je bedrijf op de kaart

Het tonen van waardering, of het nu gaat om je werknemers of je klanten, is altijd een goed idee. Of je nu van plan bent om je klanten, werknemers of externe partners te belonen, bedrijfsgeschenken van https://www.premiumwereld.nl/ zijn een gedenkwaardige manier om iets terug te geven. Je kunt hierbij denken aan: 

 

  • Bedrukte waterflessen – wil je zeker weten dat je cadeau goed gebruikt wordt? Een leuk cadeau is een waterfles lekt die niet lekt en goed geïsoleerd is. 

  • Bedrukte chocolade – Want wie houdt er nu niet van chocolade? Deze lekkernij zal niet lang meegaan, omdat iedereen het lekker vindt of een vriend of vriendin heeft die er niet vanaf kan blijven. 

  • Bedrukte pennen – Dit lijkt misschien een basic relatiegeschenk, maar kan zorgen voor grote zichtbaarheid. Ga voor promotie pennen van hoge kwaliteit. 

  • Zoals je ziet kan je alle kanten op met relatiegeschenken, de mogelijkheden zijn eindeloos. 

 

Sociale media

Als je een bedrijf hebt, heb je waarschijnlijk inspiratie opgedaan op sociale media als Instagram of Facebook. Dit heeft een goede reden. Er zijn miljarden actieve gebruikers van sociale media. Deze gebruikers besteden elke dag gemiddeld 2 uur en 25 minuten op hun sociale kanalen. Bovendien zijn sociale media niet alleen voor grote bedrijven, sterker nog, veel kleine tot middelgrote bedrijven gebruiken sociale media om zichzelf op de kaart te zetten. Ongeveer de helft hiervan plaatst één keer oer dag een post. Elke ondernemer weet hoe moeilijk het kan zijn om nieuwe klanten aan te trekken. Je kunt uren besteden aan het maken van het perfecte product en het opzetten van een mooie website, als niemand weet dat je bestaat is het allemaal voor niets. Sociale media hebben het makkelijker gemaakt voor kleine bedrijven om te concurreren met grotere bedrijven. Door sociale media platforms te gebruiken voor content die interessant en boeiend is, kun je een breder publiek bereiken en ze als klant voor je winnen. 

Bouw een klantenbestand op

Voor elk klein of startend bedrijf is het opbouwen van een klantenbestand belangrijk. Een klantenbestand is een groep klanten die herhaaldelijk bij je bedrijf kopen of terugkomen. Dit toont aan dat je een product of dienst levert dat ze aanspreekt en na verloop van tijd kunnen het loyale klanten worden. Het opbouwen van een klantenbestand kost tijd, je moet namelijk niet alleen nieuwe klanten aantrekken, maar ze ook op lange termijn behouden. Dit is belangrijk of je nu een starter bent of al een gevestigd bedrijf hebt. 

Bedrijfskleding

Heb je een bedrijf dat werkt in de bouw? Mascot werkkleding staat bekend om zijn functionaliteit en kwaliteit. Je kunt het ook laten bedrukken met je eigen logo. Bedrijfskleding zorgt. Voor meer zichtbaarheid voor je bedrijf. Als je de juiste uitstraling en kleuren kiest past de kleding bij je bedrijf en zullen klanten het na verloop van tijd ook zonder logo herkennen. Bijkomend voordeel is dat bedrijfskleding kan helpen om werknemers te beschermen tegen specifieke werkgerelateerde risico’s tijdens het uitvoeren van dagelijkse werkzaamheden.